Kunnallisvaalien 2012 olutmyönteiset ehdokkaat

Facebookissa on tänään avattu Tuoppi Foorumi -sivu. Tuoppi Foorumissa esittäytyvät kunnallisvaaliehdokkaat, jotka haluavat käydä keskustelua myönteisen alkoholi- ja olutkulttuurin kehittämiseksi sekä ihmisiä työllistävien ravintola- ja matkailupalveluiden ylläpitämiseksi. Starttivaiheessa kampanjaan ilmoittautui yli 20 ehdokasta eri puolueista ja eri puolilta maata.

Foorumi on käynnistynyt Olutliiton aloitteesta. Kampanja tulee olemaan asiallinen eli sisältöihin pureutuva ja niitä punnitseva. Ehdokkaita ei tulla käyttämään minkään aatteen tai hourupäiden homman keppihevosena. Luomme yhdessä keskustelufoorumin, emme puoluepoliittista agendaa, josta kukin ehdokas ja poliitikko vastaa itse omista lähtökohdistaan ja tavoitteistaan käsin.

Listalle voi ehdottaa lisää nimiä, ja kampanjaan voivat itse ehdokkaatkin ilmoittautua tämän foorumin kautta, Tuoppi Foorumi -facebooksaitilla tai lähettämällä sähköpostia Heikki Kähköselle, heikki( )mediacerevisia.fi.

5.10 mennessä ilmoittautuneet ehdokkaat:

ESPOO – 48 – Teemu Lahtinen, Perussuomalaiset, kaupunginvaltuutettu, ICT-asiantuntija,http://www.teemulahtinen.fi

HEINOLA – 94 – Tapio Väli-Torala, Kokoomus, johtaja, kaupunginvaltuutettu,https://www.facebook.com/tapio.valitorala

HELSINKI – 429 – Tarkko Laurinen, SDP, toimitsija

HELSINKI – 485 – Samuli Vapaasalo, SDP, suunnittelija

HELSINKI – 938 – Kimmo Helistö, Vihreät, kaupunginvaltuutettu, yrittäjä

HELSINKI – 947 – Harri Juntunen, Vihreät, yrittäjä

HELSINKI – 1001- Simo Raittila, Vihreät, opiskelija, freelance

HELSINKI – 1043 – Kimmo Wilska, Vihreät, toimittaja, kääntäjä,https://www.facebook.com/KimmoWilskaforHelsinkiCityCouncil

HÄMEENLINNA – 143 – Pekka Kääriäinen, Kokoomus KM, yrittäjä, Pienpanimoliiton pj.

JYVÄSKYLÄ – 29 – Petri Jussila, SDP, FL, projektipäällikkö

JYVÄSKYLÄ – 332 – Johannes Kuhmonen, Vasemmistoliitto, opiskelija (AMK)

JYVÄSKYLÄ – 515 – Jyri Hämäläinen, Piraattipuolue,luonnontieteiden kandidaatti,http://piraattipuolue.fi/jyri-hamalainen

JYVÄSKYLÄ – 518 – Arto Lampila, Piraattipuolue, puoluesihteeri, kulttuurituottaja,http://piraattipuolue.fi/arto-lampila

KERAVA – 99 – Tomi Kuusela, Kokoomus, ravintoloitsija,http://www.kokoomus.fi/kunnallisvaalit/e…&kunta=245

KERAVA – 221 – Jouni Suomalainen, SDP, baarimestari

KIRKKONUMMI – 9 – Jens Gellin, Vihreät, sovittelija, psykoterap.

KIRKKONUMMI – 26 – Kaisa (Marjokaisa) Piironen, Vihreät, kokki ja oluen valmistaja,https://www.facebook.com/marjokaisa?ref=ts&fref=ts

KUOPIO – 207 – Pekka Kantanen, Kokoomus, valtiotieteiden maisteri, Olutliiton ex-puheenjohtaja, http://www.kantanen.net

LOHJA – 133 – Kristiina Lundell, SDP, sovellusasiantuntija

OULU – 54 – Anne Kellokoski, Vihreät, osastopäällikkö, yhteiskuntatieteiden maisteri,https://www.facebook.com/anne.kellokoski…ts&fref=ts